Minggu, 08 Mei 2016

Anak Buah Bertunang Lagi

Anak Saudara Bertunang Lagi..Jd Aku Mcm Biasa Kena Balik Lg.. Jd Dpt Tarikh 6hb 5 Majlisnya,Jadi Aku Berkeputusan Balik Awal Sehari 4hb 5...Ingat Nk Gerak Pagi..Maknanya Sampailah Ptg Kt Kg Nnt.Tp Kebetulan Anak Pn Kluar Asrama Cuti 4 Hari...Nasib Baiklah Kau Nak!!! Kalau Tak Mmg Kena Tinggal Ler... Ambik Anak Kt Asrama Kul 3.40 Ptg..Balik Umah Bagi Dia Org Mandi Siap Siap Apa Yg Patut Jam 7 Jugalah Gerak Dari Rumah.... Majlis Simple....
Aku Buat Pelamin..Aku Buat Sirih...Akulah Mak Andam... Kerja Dapur Aku Mmg Tk Usik.. Sakit Pinggang...Kt Sini Aku Sertakan Gambar Gambar Gubah Perlamin...Sirih Dan Masa Majlis Berlangsung...Lawa Anak Sedara Aku.. Aummmm!!!



Sirih Junjung



Making The'Sirih Junjung



Katanya Malu Grend Grend.. Jd Kita Bikin Simple Je...Guna Yg Mana Hadowww



Hantaran Ke Dua Belah Pihak


Sebelum Pihak Lelaki Dtg.. Pakat Stanby Gitow....



Acara Menyarungkan Cincin Pulak


I
I
I



I
I
I


I
I
I


I
I
I


I
I
I


Acara Mkn Mkn Sesudah Acara Cincin Di Sarungkan


Towlah Tunang Dia.... Ermmm Segakkk.. Org Dungun Katenyer...


Last Skali OutDoor Kt Pantai Kemasik... Comey View Nyerrr....

Moksu Harap Kekal Hingga Ke Pelaminan Yekkk



Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Catatan: Hanya anggota dari blog ini yang dapat mengirim komentar.